sobota, 21 stycznia 2012

Urodziny Ani

Cześć wszystkim !
Przepraszam, że nie pisałam ale porwał mnie szał przygotowań. Jakich , pewnie zapytacie. A mianowicie Ania ma dzisiaj urodziny ( Jeszcze raz wszystkiego najlepszego kochanie) Więc już jakiś czas temu wpadłyśmy na pomysł z Klaudią żeby zrobić jej przyjęcie urodzinowe niespodziankę. Zebrałyśmy najbliższe jej osoby , przygotowaliśmy wszystko i zaskakujące jest to, że się udało ! Mina Ani była bezcenna. Mam wszystko nagrane tak więc możecie obejrzeć :

Zdjęcia :




kopytko  ?  ^^

Kochani mam do was ogromną prośbę, a mianowicie po lewej stronie mojego bloga pojawił się nowy baner ze sklepu Vitageshop.pl . Byłabym bardzo wdzięczna gdybyście w niego klikali . Zwiększyłoby to szansę na moją współpracę z tą firmą. Sklep oferuje wiele cudownych rzeczy i w 100% go polecam !
 Z góry dziękuję  ,
Kinga

20 komentarzy:

  1. masz farbowane włosy czy naturalne? i jak zapytałaś ich o współpracę? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia :D
    a filmik super, dobrze że Ania ma takich wspaniałych znajomych ;)
    i dołączam się do życzeń ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia i filmik^^
    i dołączam się też do życzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. 18 maja,normalnie zawsze jak oglądałam jakieś amerykańskie filmy z taki "suprise party" to ja też takie chciałam ^^

      Usuń
  5. Ładnie: )

    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia ja już chce swoje urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. przyjęcia niespodzianki to zawsze takie fajne prezenty urodzinowe <:

    OdpowiedzUsuń
  8. To miło z waszej strony, ze zrobiliście koleżance niespodziankę. ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł. Zrobiliście jej wielką przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kliknęłam w baner i życzę powodzenia! :D
    Widac, że nieźle było, kolega już skacowany, hahah ;))

    www.turqusowa.blogspot.com
    Zapraszam, trwa małe rozdanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wydaje mi się, że barwniki powinny być w sklepie chemicznym, a jak nie to zawsze zostaje allegro :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Noo dokładnie bezcenna . ;)
    Pomysłowo . ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wy same mieszkacie? bez rodziców ?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)