wtorek, 10 stycznia 2012

O Serialu i nowym domowniku

Cześć
Wspominałam już o tym, że zaczęłam oglądać nowy serial. Z początku nie byłam do niego przekonana ale wszystko się zmieniło i jestem już w połowie drugiego sezonu. Serial to "Pamiętniki wampirów". Może to głupie ale lubię to oglądać. Poprawia mi on humor :) Ale nie tylko mi on przypadł do gustu, a mianowicie właśnie siedzę z Rysiem, który patrzy swoimi oczętami w monitor i ogląda. Miewam wrażenie, że on wszystko rozumie  ..
Wośp





RYSIU 
(Rysiu jest kotem rasy Maine coon )




Jeśli ktoś się skusi życzę miłego oglądania  :)

27 komentarzy:

  1. maine-coon kinga
    +a nie mówiłam że będziesz miała kota :* N

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jaki przesłodki!:D to gazeta TWIST ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że Maine coon przyczepo jedna ! :) No mówiłaś..

    OdpowiedzUsuń
  4. no lektury są dobijające, mogę czytać wszystko, byle tylko nie lektury ;p
    Ja szczerze mówiąc kilka razy zabierałam się za pamiętniki wampirów, bo wiele osób mi ten serial polecało, ale jakoś po pierwszych 3 odcinkach serial mnie nie zaciekawił ;/ W mojej czołówce seriali za to są:
    *Gossip girl
    *90210
    *Pretty Little Liars
    zresztą są one bardzo znane i większość je zna ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. super kot, a ja nie oglądałam jeszcze ale dużo osób chwali ten serial :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczny kot! naprawdę ;)
    ja też oglądam ten serial. Tak, często ludzie się z niego naśmiewają,ale nie wiedza,że tam na szczęście nie ma aż tak dużo wątków miłosnych,a jest całkiem dobry scenariusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem uzależniona od Vampire Diaries ! A ściślej mówiąc, jestem uzależniona od Damona ♥ ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze, chciałabym mieć czas na oglądanie serialu :< ale nie marudze bo w wolnym czasie gotuję, ach, kocham to;D
    śliczny kotek!:) no i bardzo podoba mi się Twój album fotograficzny i IKEI:D Idę przeglądać Twojego bloga!;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za miłe słowa! :-)
    Kotka masz genialnego :D
    A co do opryszczki - zazdroszczę. :P

    + nowy post! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak naprawdę dużo jej nie trzeba, wystarczy tylko zabrać się za to a wszystko idzie, jak po maśle. ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. kotek jest śliczny*.*
    Na początku też nie byłam przekonana do tego serialu ale kiedy zaczęłam do oglądać jeszcze w wakacje nie mogłam się od niego oderwać ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki przesłodki kiciak. :)
    Ja jakoś nie moge sie przekonać do pamiętników wampirów. ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjaciółka namawia mnie do oglądania tego serialu, ale jakoś nie mogę się za to zabrać. Jak widzę, że wszystkim się podoba, to chyba będzie trzeba obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. PrzeeeeeCudny kociak. Też zastanawiam się nad kotkiem ale mamy już pieska. A wiadomo pies z kotem to dość impulsywne powiązanie.
    Wampirów jakoś nie lubię, za to mąż uwielbia zombie :)
    Seriale... ?
    Gossip Girl mhmmm...

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętniki Wampirów są naprawdę świetne :)
    W sumie to chyba mój ulubiony serial.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcia a szczególnie te z kiciusiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. co za fantastyczny kot! chyba Ci go ukradnę :D dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodziak.
    Podobają mi się koty tej rasy w ogóle uwielbiam koty :D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)