piątek, 13 stycznia 2012

Marzenia

Make your dreams come true- tak brzmi tytuł mojego bloga. Spraw, by twoje marzenia się spełniły, lecz chyba tylko na słowach się to kończy.  Ja miałam marzenia, mnóstwo marzeń i nadal je mam ale mimo wszystko to już nie to samo. Z biegiem czasu marzenia stają się  normalniejsze, bardziej możliwe do spełnienia, a może i nie ?
Z początku pragnęłam zostać księżniczką . Ile wtedy miałam lat ? Pięć może sześć .. Potem poszłam do podstawówki  i był taki fajny chłopak i chciałam, żeby zwrócił na mnie uwagę. Zwrócił ale okazało się, że nie był taki fajny jak sobie go wyobrażałam heh.. Potem nastała czwarta klasa podstawówki i w moim sercu zrodziło się jedno wielkie marzenie.  Taniec, aktorstwo.. Poważnie zabrałam się za to , mnóstwo treningów, turniejów , konkursy recytatorskie. Potem postawiłam tylko na taniec , aktorstwo nie było już takie ważne,a może po prostu nie miałam czasu lub możliwości zrealizowania tego marzenia w moim mieście.Taniec pochłaniał cały mój wolny czas, nic innego się nie liczyło i tak zostało gdzieś do drugiej klasy gimnazjum. Potem w pewnym sensie dojrzałam i musiałam wybrać- szkoła, normalne życie, znajomi, rodzina czy taniec ? Nie potrafiłam  poświęcić swojego życia, mimo tego, że być może  moje marzenie spełniłoby się . Byłam tak blisko zrealizowania do obozu letniego B klasy, potem tylko wystarczyło chwilę poczekać by ukończyć kurs instruktorski i oficjalnie mogłabym uczyć tańca. To wszystko wydaje się takie proste, lecz wcale takie nie jest. Przez wydarzenia , które miały miejsce od 2010  roku moim marzeniem stała się chęć bycia szczęśliwą.  Teraz tylko tego pragnę. Mam wspaniałych przyjaciół i rodzinę, którzy są iskierką nadziei, a ja zrobię wszystko żeby rozpalił się ogień szczęścia.
Cel ?  Najpierw dobre liceum, a potem wymarzone studia. Jakie? Sama jeszcze nie wiem ale trzy lata to dość dużo żeby się w końcu dowiedzieć...


Jak widzieliście biorę udział w konkursie  w bloga roku . Wiem, nie mam szans ale chcę spróbować dla samej siebie.Pieniążki natomiast zostają przekazane na szczytny cel więc warto  :) Zachęcam do głosowania i za każdy głos bardzo dziękuję. Kosz jednego sms 1,23 zł
Uwaga ! Może zostać wysłany tylko jeden sms z telefonu na tego samego bloga.

SMS o treści : A00762
Pod NUMER: 7122

xoxo

20 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za smsa <3
    Miałam bardzo podobnie. Moje marzenia od tych najmniej możliwych do spełnienia, powoli zaczęły zmierzać do tych nieco łatwiejszych. Również kiedyś tańczyłam, parę lat. To było jedyne co chciałam robić. Jednak to jest pasja na którą trzeba poświęcić bardzo dużo czasu a ja miałam go coraz mniej. W końcu również musiałam zrezygnować i teraz mam taki sam cel jak Ty. Żeby po prostu być szczęśliwą ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba spełniać swoje marzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie zakładaj z góry,że nie masz szans, może akurat się uda :))

    OdpowiedzUsuń
  4. masz jeszcze czas, ja za rok piszę maturę i nie jestem do końca zdecydowana :P trzeba być dobrej mysli!

    co do butów to właśnie jedynie czego się boję to zamawiania przez internet bez mierzenia :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia
    Ja też kończę gimnazjum :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również kiedyś tańczyłam, jednak kiedy moja grupa się rozpadła straciłam cały zapał... :<

    OdpowiedzUsuń
  7. mówisz? w takim razie pomyślę nad tym poważnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto próbować kilka razy bo czasem dopiero za piątym razem nasze marzenie się spełni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenia są na pewno czymś wspaniałym, po za tym fajnie jest kiedy mamy do czego dążyć. Ale ostatnio stwierdziłam, że niektóre są wręcz niszczące człowieka. Wyobrazisz sobie nie wiadomo ile, a potem rozczarowanie i załamka.
    Podoba mi się twój blog :>

    OdpowiedzUsuń
  10. To w takim razie jest mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję ślicznie za komentarz. Bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy ma szansę;)
    świetny blog!
    www.dulcisowy-zakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pokażesz jak wygląda twój pokój, albo jakieś zdjęcia z remontu, i kiedy go będziesz miała? Też będę miała teraz w tym tygodniu remont, tylko że mi przypada akurat w ferie ;(. Ty też od poniedziałku masz ferie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm może pokażę pokój po remoncie, zobaczymy :) Ja będę miała remont w ostatni tydzień stycznia prawdopodobnie, a ferie zaczynają mi się 29.01 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. „Chcesz być szczęśliwym, po prostu bądź szczęśliwy.”
    Lew Tołstoj
    Niby proste, ale czasem wydaje się tak trudne do osiągnięcia. W każdym razie zdanie to utkwiło mi w pamięci i przytaczam je zawsze w trudnych chwilach.
    Albo "pomyśl co w życiu chcesz robić i zacznij to robić", to akurat "chłopaki nie płaczą".
    A jak studia to tylko nie filozofia :D
    Pewnie świetnie odnalazła byś się w świecie marketingu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog. Gratuluję zapału w pisaniu bloga . Niesamowita z ciebie dziewczyna :) Rób wszystko ,abyś była z siebie zadowolona. A do jakiego liceum się wybierasz ? Tomaszów czy Łódź ? Napisz coś o szkole , do której chciałabyś się dostać i na jaki profil. Odpowiedz ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym się wyrwać z Tomaszowa ale niestety nie mam takiej możliwości wieć idę do I LO w Tomaszowie. Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)