czwartek, 12 stycznia 2012

Kici,kici bądźmy nieprzyzwoici.

Przeżyłam dzisiejszy dzień w szkole. Jeszcze tylko przetrwać jutrzejszy sprawdzian z angielskiego i weekendzie witaj. Na razie nie mam jakiś szczególnych planów ale pewnie coś się wymyśli :)
Przyszedł Bartek, powygłupialiśmy się poćwiczyliśmy układ na trening i zostałam sama.  Może herbata i jakiś dobry film ? Co proponujecie  ?
*

Wpadłam z wizytą do babci. Przytuliła mnie i podkreśliła, że jestem jej najukochańszą wnuczką. Uśmiechnęłam się i odwzajemniłam uścisk. W telewizji leciała akurat "Moda na sukces", popijając herbatę rozmawialiśmy o szkole i moich planach na studia. Siedząc na za dużym krześle i machając nogami, zahaczyłam o wiklinowy kosz stojący pod stołem. Znajdowało się w nim wiele wełnianych włóczek. W obawie przed kolejnym, nietrafnym zauroczeniem, zapytałam czy w jedną z nich mógłabym schować swoje serce. Babcia kiwnęła głową na znak, że nie ma problemu. Pewnego dnia ktoś dobrał się do kulki przechowującej mój organ i nieumiejętnie przebił ją szydełkiem. Pamiętam tylko, że bolało.

Dawno napisane, dawno zapomniane.




:*

P.S GŁOSOWANIE.  Jak widzieliście biorę udział w konkursie  w bloga roku . Wiem, nie mam szans ale chcę spróbować dla samej siebie.Pieniążki natomiast zostają przekazane na szczytny cel więc warto  :) Zachęcam do głosowania i za każdy głos bardzo dziękuję.

SMS o treści : A00762
Pod NUMER: 7122

xoxo

10 komentarzy:

  1. wygląda jak Bartek... ale może mi się wydawać:D
    dziękuję, chyba na ciebie zagłosuję:):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja babcia też podkreśla, że mnie i moich dwóch braci kocha najbardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, nie, nie znam, wiem, który to:):D
    teraz zauważyłam, że jesteś z mojego miasta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale urocze zdjęcia ;> wspaniałe.
    Zazdroszczę też babci i jej podejścia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha! Ja siebie na co dzień też wolę w stonowanym. ;-) Na weekend zawsze można zaszaleć. ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. :) zagłosowałam i powodzenia!!
    Na moim blogu całkowicie zmieniony wygląd, mam nadzieję, że będzie coraz lepiej, dużo nowości, będzie mi OGROMNIE miło jak wyrazisz swoją opinię:)! www.magdazawadzka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję . :o :*
    Twój blog też jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  8. dodaję do obserwowanych . <3
    ślicznego masz kota *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. genialnie tu, dodaję do obserwowanych i wysłałam na Ciebie właśnie smsa <3 również startuję w tym konkursie ^-^ Powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)