środa, 18 stycznia 2012

CZAPKI

Zimna już jest teoretycznie od Listopada, praktycznie od początku Stycznia. Między innym dlatego dzisiejszy post. Z racji takiej, że nienawidzę marznąć, noszę czapki, a że je uwielbiam to troszkę już ich jest. Pokażę je tu dzisiaj , może niektórym przypadną do gustu. A wy lubicie nosić czapki? Ja osobiście nie znoszę, gdy wiatr rozwiewa mi grzywkę. Po prostu nie ma nic gorszego : 3


fioletowa- house, zielona-KappAhl, czarna ze wzorkiem- KappAhl, ciemna szara- Bum,bum ,biała- H&M, zwykła czarna- Cubus , Biała z drobinkami- Textill Market , żółta- Textill Market

Jak wam mija ten tydzień ? Macie już jakieś plany na weekend   ?:)

P.S Dzisiejszy post jest już setnym, który tu napisałam .

xoxo

17 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam czapki,ale mam ich 3 ( więc moja kolekcja nie dorównuje twojej) i zgadzam się z tobą co do grzywki ;D Mój weekend sam się zaplanował pisaniem charakterystyki i czytaniem nieszczęsnego Hobbita...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dzisiaj jeszcze muszę nauczyć się wiersza na pamięć..

      Usuń
    2. Ja też muszę nauczyć się wiersza,ale po włosku ;P i na całe szczęście mam jeszcze 2 tygodnia.

      Usuń
  2. Również lubię czapki, szczególnie te szyte na drutach z pomponem i zwykłe jedno kolorowe jak twoja czarna z Cubusa ^^
    Plany na weekend? Pewnie jakieś buszowanie po wyprzedażach xd

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nienawidzę jak wiatr rozwiewa mi grzywke ;/
    jakoś nigdy nie przepadałam za noszeniem czapki xd
    ale Twoje są ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za noszeniem czapki, ale jak jest zimno to wolę założyć. ;)
    a na weekendzie zamierzam głównie odpoczywać i zaplanować ferie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Fioletową i żółtą chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne czapki ;D
    i świetne zdjęcia ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też nie znoszę jak wiatr rozwiewa mi grzywkę ;o dlatego też zawsze noszę czapkę ^.^ podoba mi się ta w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne ! I jak ich duużoo :O Ja jak miałam grzywkę na bok to też mi rozwiewał grzywkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo ich masz...
    Fajne są.
    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasują Ci czapki :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. czapki czapkami ale włosy to Ty masz boskie <3

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)