piątek, 30 grudnia 2011

SYLWESTER

Cześć :)
Jakie macie plany Sylwestrowe ? Ja z Klaudią wybieramy się do Zuzi.  Myślę, że będzie fajnie, bo zawsze gdy są wokół fajni ludzie zabawa jest udana. Dzisiaj byłyśmy  zrobić część zakupów na sylwka a jutro dziewczyny dokupią resztę potrzebnych rzeczy i zabawę czas zacząć. Długo czekałam na ten dzień.
Nowy rok = początek czegoś nowego.
Ten rok był najgorszym rokiem w moim życiu. Wiele przeżyłam  i chciałabym w końcu o tych rzeczach zapomnieć. Ale z optymistycznego punktu widzenia zdarzyło się też wiele niesamowitych rzeczy. Poznałam mnóstwo zakręconych i świetnych ludzi, pojechałam na mój ostatni w życiu obóz z Cantinero, który należał do tych lepszych, zdobyłam D klasę. W moim domu pojawił się nowy członek , dzięki Rafałowi w moim życiu zagościła Nina :) oraz zrozumiałam, że mam najwspanialszych przyjaciół na świecie. W tym roku zyskałam również pewność siebie co jest dla mnie ważne.  Teraz wiem, że jestem gotowa stawić czoła  wszystkim problemom. Wcześniej nie byłam tego taka pewna.

2012- Please be good for me 
Z racji zbliżającego się nowego roku życzę Wam wszystkiego co najlepsze, spełnienia wszystkich postanowień i marzeń.  Wiele wiary w siebie i w swoje możliwości, bo to jest najważniejsze. A wszystkim blogerkom życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga. 
K.





9 komentarzy:

  1. Ciekawa notka :) Mój rok był podobny- trochę złego i dobrego- no i zdałam maturę, oraz dostałam się na studia :D
    Dzięki za życzenia :) i wzajemnie

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna notka! tez udanego sylwestra i wspaniałego roku 2012! Mam prośbę:* Opowiedz trochę o tym obozie z cantinero... jak tam jest i wgl

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Dzięki :) Jest ciężko. Po prostu jest ciężko ale to właśnie jest wspaniałe.Masz możliwość rozwijania się. I cały dzień tańczyć uczysz się od najlepszych trenerów i wspaniałych ludzi a cały czas wolny poświęcasz osobom, które tak ja ty kochają tańczyć. Wszyscy się pod tym jednym aspektem rozumieją .

    OdpowiedzUsuń
  4. ten rok był wspaniały bo poznałam siostrę :*
    N

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to zdecydowanie też :*:* Aż to dopiszę do listy .

    OdpowiedzUsuń
  6. oby następny rok był dla Ciebie lepszy :) Udanego sylwestra!
    zapraszam do mnie:* obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego Kinia w nowym roku :)) udanego sylwestra i pamiętaj: zawsze głowa go góry, co cie nie zabije to cie wzmocni:) 3maj sie :** :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli chodzi o rok 2011 też był dla mnie jednym z najtrudniejszych, dużo się w nim zdarzyło ale staram się nie myśleć o tych złych chwilach. Zapamiętałam go tylko z tej dobrej strony ^^

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)