środa, 7 grudnia 2011

O wąsikach, egzaminach i torbach.

Cześć
Jak tam wam minął  dzień? Ja dzisiaj miałam pierwsze egzaminy z części humanistycznej.Polski poszedł mi całkiem nieźle, natomiast historia średnio. Dzisiaj byłam na mieście , w macu u Ady, na spacerze z Szymonem czyli ogółem mówiąc nie nudziło mi się dzisiaj :) Dostałam od taty na Mikołajki torbę i bransoletkę "wąsik", którą przerobiłam na łańcuszek i wygląda cudownie !

wąsik : 3
Mam na sobie czerwony żakiet , który kupiłam ostatnio w sh. Uwielbiam Go !

<3 
Czemu jest tu tak mało komentarzy ostatnimi czasy? : <

8 komentarzy:

  1. bo za mało piszesz !

    OdpowiedzUsuń
  2. umialas historie czy strzelalas?:P

    OdpowiedzUsuń
  3. lubisz spacerowac nie?;d

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna torba, z jakiego sklepu?

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Bo jest za mało komentarzy :D
    2.Większość to strzelałam haha
    3.Uwielbiam : 3
    4. A nie wiem nawet, nie ma metki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kto to ten szymon ?
    no rzeczywiście .. wąsik mega ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. a jak tam dzisiejsze testy ci poszły? ;D bo mi masakrycznie z matmy ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. koleeega :)
    2. Weź masakra hahahahaha

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)