wtorek, 13 grudnia 2011

Nigdy więcej.

Nie byłam w szkole , nie dałam rady. Nie mogłabym się ubrać i pójść tam udając, że nic się nie stało. Stało się się. O szóstej rano zmarł  Filip.Wspominałam o nim w notce z dnia 01.11.2011r.
Nadal nie potrafię tego zrozumieć. Nie potrafię przyjąć do wiadomości tego, że już Go z nami nie ma.
A ja nie wybaczę sobie tego, że nie zdążyłam się z nim pożegnać. Spałam może trzy godziny , może więcej ?
Oczy bolą mnie już od płakania.
Czemu tak się dzieje  ? Czemu Bóg zabiera nam osoby, które najmniej na to zasłużyły ?
"Naprawdę martwy jest ten, którego nie ma już w naszym sercu" - Heidi Hassenmuller
PRAWDA

9 komentarzy:

  1. Trzymaj się Kinga!
    Jak to przeczytałam to aż sama się popłakałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się! Wiem jaka teraz pustka teraz jest w Tobie... Wiesz czemu tak jest? Bóg zabiera te dobre osoby z tego świata bo chce uwolnić je od cierpienia i zła, które teraz ogarnia cały świat. Bliskie nam osoby będą tam miały lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Filip teraz patrzy na Ciebie z góry i jest szczęśliwy, że o nim pamiętasz. Nie przejmuj się, ponieważ jemu tam jest o wiele lepiej.. ale przecież on żyje! Najważniejsze jest to, że trwa w Twoim sercu, ponieważ ciało nie jest aż tak ważne jak dusza, wnętrze.

    3maj się, B:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Filip teraz patrzy na Ciebie z góry i jest szczęśliwy, że o nim pamiętasz. Nie przejmuj się, ponieważ jemu tam jest o wiele lepiej.. ale przecież on żyje! Najważniejsze jest to, że trwa w Twoim sercu, ponieważ ciało nie jest aż tak ważne jak dusza, wnętrze.

    3maj się, B:*

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem, że słowa nic nie pomogą, ale jesteśmy z Tobą! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. gdybym nie miała jutro szkoły a tata nie musiałby wyjechać wcześnie do lublina to przyjechałabym dziś do ciebie kochanie i przytuliła najmocniej jak potrafię <3
    N

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymaj się :* współczuje ci

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)