środa, 14 grudnia 2011

Brak motywacji.

Byłam w szkole, byłam u Klaudii-spałam. Poszłam do domu, posprzątałam, wyszłam , znowu byłam u Klaudii, obejrzałyśmy super film "Sztuka Dorastania"
Chłopak powiedział tam , że przeraża go jego śmiertelność. W sumie kogo nie ? Nic i nikt nie trwa wiecznie przecież.  Należało by się w końcu zebrać i coś zrobić ze swoim życiem bo everything is possible.
Trzeba mieć tylko tą cholerną motywacje , ale jak ją zdobyć ? Tego nie wiem ale jak się dowiem chętnie podzielę się moimi spostrzeżeniami.
Jutro pogrzeb. Przeżyję to. Takie jest prawo. Coś się kończy, by coś innego mogło się zacząć. Żyjemy, by umierać , umieramy, by żyć. To chyba ma jakiś sens..

w poszukiwaniu motywacji. Jakieś pomysły ? 

7 komentarzy:

  1. Każdy musi mieć wyrobioną motywację. Ja niestety ją mam. A co do śmierci podobno to nasz przywilej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ja też nie mam pomysłu na motywacje, a szkoda bo pewnie by mi się też ona przydała.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie podobnie motywacji również brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super post1!!!!

    blogiomodzie(małpa)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kim był Filip i czemu umarł ? Przepraszam i współczuję<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Filip był moim kuzynem , miał 19 lat i cierpiał na zanik mięśni. We wtorek rano serce było tak słabe, że przestało automatycznie bić..

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny gif :D Sama chciałam coś podobnego zrobić, ale dawno nie miałam czasu aby się pobawić :(
    Pozdrawiam i jeśli chcesz możemy się obserwować, byłoby mi miło :) Laura

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)