wtorek, 15 listopada 2011

KONIEC

A więc to już , oficjalnie nie tańczę w Cantinero chociaż nadal mam uczucie, że jutro wstanę i będę musiała zjawić się zwarta i gotowa na treningu .Teraz mam czas na wszystko, dla nauki, dla rodziny, dla przyjaciół..
Mogę tylko powiedzieć DZIĘKUJĘ staremu życiu za wszystko i WITAJ nowe, oby lepsze (:
Dzisiaj dostałam w końcu długo oczekiwaną piątkę z kartkówki z matematyki ale w sumie nie ma się czym chwalić, bo kartkówka z odczytywania wykresów po prostu nie mogła być trudna haha.
Mamy pomysł już na tańce w szkole i mam nadzieję, że jak co roku uda nam się wygrać . Jestem pewna, że dzięki ciężkiej pracy osiągniemy cel.
A teraz chcę wam polecić dwa zajebiste seriale.
Jeden polecił mi Tomek i wciągnęłam się strasznie, jestem już w połowie drugiego sezonu.
DEXTER
Dexter jest seryjnym mordercą. W dzieciństwie został przygarnięty przez policjanta, Harry'ego, który nauczył go zaspokajać swoje chore pragnienia, będące wynikiem traumatycznych przeżyć. Dexter, posługując się "kodeksem" przybranego ojca, zabija ludzi, którzy sobie (w jego mniemaniu) na to zasłużyli, a jednocześnie swojemu "głodowi" zabijania mówi stanowcze nie!

Dosyć, że serial fajny to jeszcze aktor przystojny. Czego chcieć więcej ? ^^

2. The American Horror Story 
Harmonowie chcą zacząć wszystko od początku. Niestety wybrali sobie na to bardzo zły dom – dom, który wzmacnia lęki, fobie i wszystkie negatywne uczucia swoich mieszkańców...

Mimo, że ciężki do zrozumienia , zdecydowanie przypadł mi do gustu. Za odnalezienie Go muszę podziękować Bartkowi :)

To na tyle dziś.
Dzień pierwszy mojego życia czas rozpocząć.

5 komentarzy:

  1. Nie mogę sobie wyobrazić, że już tutaj na blogu nie pojawią się notki o treningach i zdjęcia z turniejów :( jak przeczytałam,że odchodzisz z Cantinero to aż miałam łzy w oczach:((

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą się pojawiać inne zdjęcia, głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hejj ;) mogę o coś zapytać? którą miałaś klasę? (chodzi mi o taniec)

    OdpowiedzUsuń
  4. D ale musiałam się parę razy cofnąć ze względu na zmianę partnerów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bezsensu są ułożone posty na blogu nie wiadomo który jest najnowszy a po wszystkich kategoriach latać nie każdemu się chce :). Pomyśl nad tym ;D chyba 2 osoby się ciebie pytały gdzie chcesz iść do szkoły, nie lepiej do ,,nas'' ;d do II przecież mamy tu profesjonalnie rozwinięte kierunek humanistyczny, profesjonalny i bardzo słynny Teatr który kocham <3. A w I? Brak organizacji, zero normalności, dystansu do siebie co poniektórych osób. Uwierz jak zdążyłam złapać taką opinię po tygodniu chodzenia do I to co by było po 3 latach. Dlaczego w II taka selekcja kto się nie dostał do II przyjmowali do I. No sama pomyśl ? :) To moja rada.. tylko. Olka - profil hum-dz. Klasa II :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)