czwartek, 27 października 2011

Timotei

Od dłuższego czasu Ada wspominała mi o dobrej odżywce do włosów, którą stosuje a ja zawsze zapominałam jej użyć u Ady żeby przetestować ale jak ostatnio byłam po turnieju i nocowałam u Ady to użyłam tej odżywki. Rzeczywiście jest niesamowita ! Włosy szybko się rozczesują, a gdy się je wysuszy są mięciutkie w dotyku i takie jakby wyszło się od razu od fryzjera. Widać efekt na poprzednich kamerkowych zdjęciach .
Odżywka wygląda tak, a jej koszt to mniej więcej 7zł.  Przetestowałam już wiele odżywek do włosów,ponieważ  moje włosy są bardzo słabe  ale tak dobrej jeszcze nie miałam. Myślę, że zagości u mnie na dobre  :)


POLECAM !

4 komentarze:

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)