środa, 19 października 2011

Pytania.

Cześć !
Część z was często zadaje mi pytania, do starszych notek i często się one powtarzają więc jeśli jeszcze macie jakieś to zadawajcie je  pod tą notką, a ja ja będę na wszystkie odpisywać. :)

Ktoś zadał mi pytanie odnośnie turniejów i bodajże już kiedyś ono padło ale udzielam jeszcze raz odpowiedzi na to pytanie.
Więc tak żeby zacząć jeździć na turnieje najpierw trzeba znaleźć partnera, którego jak wiadomo przydziela trener. Należy uszyć stroje do standardu i łacina, gdzie cena zawsze się waha więc nie jestem jej w stanie określić. Gdy jest się gotowym na turniej to trener zazwyczaj decyduje gdzie należy pojechać i tu ponownie pojawiają się koszty, bowiem dojazd jest na własną rękę, a więc paliwo kosztuje. Ja na przykład umawiam się z partnerem i jeździmy na zmiane, raz ja, raz on. Oczywiście gdyby jeszcze kosztów było mało za strój, fryzurę i makijaż należy zapłacić również za wstęp i tu zależy od turnieju -opłata dla uczestnika często waha się tak od 15zł nawet do 40 jeśli turniej jest bardzo prestiżowy, a jeśli zabieracie również kogoś ze sobą on również musi wykupić bilet ...
Jak już wychodzę na turniej, słyszę brawa publiczności, wzrasta mi adrenalina, czuję się w swoim żywiole. Wtedy nic się nie liczy, nawet koszty...

PA ! :)

13 komentarzy:

  1. cudowna sukienka jak do łaciny :D ja zazwyczaj miałam niebieskie lub zielone sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wielkie dzięki za odpowiedź:*
    A jeśli jestem początkująca i chciałabym nauczyć się już tak dobrze tańca tam w cantinero to jest jakieś rozwiązanie? Ta 2 grupa wiem, że jest lepsza i to bardzo ale też słyszałam że tam dużo można się nauczyć no i obozy. ja chodze dopiero od tego roku od początku i choreografie zapamiętuje czasami się gubię... masz dla mnie jakieś rozwiązanie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Od ilu lat tańczysz? :>


    Jaki jest twój ulubione tańce ? :)


    Twoi rodzice się rozwiedli ?


    Kupujesz czasami ubrania w sh?


    Znasz Ankyl?

    OdpowiedzUsuń
  4. Malujesz sobie paznokcie na co dzień do szkoły?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie chciałabyś mieszkać ? :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubisz robić zdjęcia? :)

    Jaki masz aparat?

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój ulubiony sklep? .

    Masz dobry kontakt z mama?.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ty to robisz że jesteś taka chuda i śliczna ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważasz swoje miasto za duże czy małe ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no widzę, że daleka droga i cięzka by na turnieje jeździć ;p a tak z ciekawości ten makijaż to robią Ci przed samy występem tam na miejscu czy musisz sama to załatwić?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedynym rozwiązaniem jest tylko ciężka praca, też tak zaczynałam :):) Jak trener zauważy postępy itd na pewno wezmie cie na drugą grupe. Ja jestem i szecze mówiąc mam 5 razy w tygodniu treningi i wg. Te zajęcia znacznie różnią się od tych z pierwszej grupy. Możesz zawsze spytać trenera np.w Czwartek czy nie mogłabyś zostać na II grupe chociażby popatrzeć do końca i zobaczyć jak to funkcjonuje :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)