czwartek, 20 października 2011

Odpowiedzi !




Odpowiedzi na pytania :
* Od ilu lat tańczysz  ?
- Tak jak już nie raz wspominałam tańczę długo, a mianowicie ponad 6 lat

*Jaki jest twój ulubiony taniec?
- Ogólnie moim ulubionym rodzajem tańca jest jazz, a jeśli chodzi o taniec towarzyski jest to rumba i samba.

*Twoi rodzice się rozwiedli ?
- Tak , niecały rok minął od ich rozwodu.

*Kupujesz czasami ubrania w sh?
- Nawet bardzo często. Jest tam wiele ciekawych i niepowtarzalnych rzeczy, których nie można znaleźć w normalnym sklepie , a przy okazji ceny są niskie  :)

*Malujesz sobie paznokcie na co dzień do szkoły?
- Mam je pomalowane przeważnie zawsze , tylko nie w czwartki, bo mamy wtedy lekcje z dyrektorką  :P

* Lubisz swoje miasto?
Nie, nie lubię. Uważam, że jest nudne i monotonne. Nie tętni życiem ale niektóre miejsca w Tomaszowie mają swój urok i często je odwiedzam.

*Gdzie chciałabyś mieszkać  ?
New York
Los Angeles
 
Miami
                                                       
W Przyszłości na pewno nie będę mieszkać w Polsce marzy mi się ogromne miasto, gdzie życie zaczyna się nocą.  Uwielbiam AMERYKĘ  i to właśnie tam chciałabym mieszkać

*Mieszkasz w domu czy bloku ?
-Mieszkam sobie z rodzinką w domku.

*Lubisz robić zdjęcia ?
- Tak uwielbiam, aczkolwiek nie jest to moja pasja i nie mam jakiś szczególnych zdolności do robienia zdjęć.

*Twój ulubiony sklep ?
- Mam ich naprawdę wiele ale wydaje mi się, że najbardziej lubię  H&M, ponieważ ubrania są tam bardzo ładne a ceny całkiem niezłe

*Masz dobry kontakt z mamą?
- Przez ostatni rok bardzo się zbliżyłyśmy do siebie i mam z nią dobry kontakt. Oczywiście zdarzają się sprzeczki ale to jak pomiędzy każdą mamą i córką :)

*Jak ty to robisz, że jesteś taka chuda  ?
- Nie uważam, że jestem chuda. Jestem normalna i mam normalną budowę ciała  :) Geny odziedziczyłam po mamie, która jest po prostu drobna i chuda z natury. Ja staram się przytyć ale nie bardzo mi to wychodzi, ponieważ chyba wszystkie kalorie spalam na treningach .

*Uważasz swoje miasto za duże czy małe?
- Myślę, że jest stosunkowo małe , wystarczyłyby 4 godziny żeby obejść je dookoła :P

*Makijaż robią ci przed samym występem na turnieju czy sama musisz to załatwiać?
- Nie. Makijaż i fryzurę robię sobie sama. Zazwyczaj muszę wstać na 2, 3 godziny przed wyjazdem na turniej aby umalować się i uczesać.


Jeśli macie jeszcze jakieś pytania możecie je zadawać pod tą notką.

26 komentarzy:

  1. Jaki masz kontakt z bratem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze sie rozstali

    OdpowiedzUsuń
  3. A jaki masz aparat ?

    Ile lat ma twój brat ?

    Jak nazywa się twoja przyjaciółka?

    Dobrze się uczysz?

    Traktujesz przyjaźń , jako jedna z ważniejszych rzeczy w życiu?


    Poświeciłabyś wszystko dla swojej przyjaciółki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ma na imie twój brat?

    Ładny jest?

    Do jakiej chodzi szkoły?


    Dużo masz przyjaciół?

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Niezły
    2. było minęło
    3.Moj brat ma 12 lat, Klaudia W. i Ada C. , ujdzie w tłumie, tak traktuję przyjazn jako jedną z najwazniejszych rzeczy w moim życiu i poswiecilabym naprawde wiele dla przyjaciolki.
    4.Kuba, całkiem ładny :P , do 14, przyjaciol nie, znajomych wiele.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwazasz nadal adke za przyjaciolke za to co ci zrobila?

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Panasonic LUMIX DMC-FZ28
    2.a co mi zrobiła ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz jakieś plany na przyszłość?

    Po ile trwają twoje treningi ?


    Jaki masz telefon?

    Kim chciałabyś zostać w przyszłości?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak długo znasz Ankyl?

    Jak ją poznałaś?. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Nie mam , po za wyjechaniem z kraju : Pięc razy w tygodniu 3, 4 lub 5 godzin. Samsung Wave 533. Nie mam zielonego pojęcia kim chciałabym być w przyszłości.
    2.było.
    3.znam ją długo , co najmniej 4 lata. Poznałam ją na obozie harcerskim. Po za tym to kuzynka Klaudii.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje przyjaciólki też tańczą?


    One są w twoim wieku ?

    Chodzicie do tej samej szkoły?.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak , też tańczą. Klaudia jest w moim wieku i chodzimy razem do tej samej szkoły i klasa, a Ada jest rok starsza i chodzi do I LO

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubisz pisać na blogu o swoich uczuciach?. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubisz pic kawę?.:)

    Ile słodzisz łyżeczek cukru herbatę? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój ulubiony kolor? :)

    Chciałabyś mieć już prawo jazdy i samochód?

    Twoje ulubione przedmioty w szkole?

    Kiedy masz urodziny ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabyś mieć tatuaż?. :D

    Lubisz czytać książki ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubisz kawę?

    Jaki jest twój ulubiony kolor?

    Kiedy masz urodziny?

    Chciałabyś mieć już prawo jazdy i samochód?

    Ile łyżeczek cukru słodzisz do herbaty?

    Twoje ulubione przedmioty w szkole?

    Chciałabyś mieć siostrę?

    OdpowiedzUsuń
  18. 1.Lubię ale nie zawsze.
    2.Nie lubię kawy chyba, że jakieś wynalazki. Herbata 2 łyżeczki.
    3.Niebieski. Tak chciałabym. Polski . W kwietniu.
    4.Bardzo bym chciała. Kocham czytać książki.
    4. nie , wystarczy mi, że mam brata

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie masz drugie imię ?
    Jakie imię żeńskie najbardziej Ci się podoba?
    Wolisz oryginalne imiona (bez znaczenia męskie damskie ) czy pospolite
    jaki masz znak zodiaku
    kim chcesz zostać w przyszłości?
    joaśka

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Nie mem drugiego imienia. Diana. Preferuję te oryginalne. Baran. było.
    2.Nie ..

    OdpowiedzUsuń
  21. ilu miałaś już chłopaków ?
    ulubiony kolor ?
    piłaś kiedyś lub paliłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupujesz ubrania w ciuchu.? Jeśli tak to jak często i w jakim.? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kto to jest Filip.? :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)