niedziela, 2 października 2011

Koncert

Cześć
Od Piątku rana do teraz mój weekend jest cudowny,a czy będzie taki jutro, zobaczymy :) Wczoraj dziewczyny u mnie spały, było dość zabawnie. Lubimy densić po za treningami , zdecydowanie.. Dzisiaj posprzątałam sobie w domku , przeleżałam pół dnia w łóżku, nie myśląc o żadnych problemach, a wieczorem wybrałyśmy się z dziewczynami na koncert  Kamila Bednarka, to było najlepiej wydane trzydzieści złoty w moim życiu. Cudowny koncert, cudowny chłopak i niezwykły artysta .. Jak wróciłam wybrałam się jeszcze na spacer z kolegą i  teraz siedzę sobie, w później przyjdzie Klaudia spać do mnie  :)



Przepraszam za jakość ale zdjęcia robione były telefonem, ponieważ mama aparat wzięła ze sobą
PA !

6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę udanego weekendu :)
    Mój coś się nie udał :(

    OdpowiedzUsuń
  2. z kolegą mmm Arturem pewnie , szczęscia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie , nie z Arturem . Nie jestem z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Plany nie wypaliły :(

    A po za tym trochę się pokłóciłam z przyjaciółka :(

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)