poniedziałek, 31 października 2011

GOK

Siemka.

Jak obiecałam zdjęcia Goka to muszę je wstawić :) Dzisiaj nareszcie się wyspałam, zjadłam obiadek. Później posiedział u mnie jakiś czas Bartek i odprowadził mnie na autobus do Ady. Miło spędziłam Halloween :) Właśnie wróciłam sobie do domku po bardzo udanym wieczorze .
Pani przed metamorfozą Goka


I na kolorowo po niej , świetnie mu to wyszło !


Uwielbiam Go i programy, które prowadzi.  Bardzo często je oglądałam, bo teraz już ich nie widuję w tv



3 komentarze:

  1. z tym Bartkiem to na prawdę jakoś tak bajerujecie,że to nie wygląda na zwykłą przyjaźń ;) wiele osób tak sądzi , wiesz to przecież..

    OdpowiedzUsuń
  2. a GOK wspaniały jak zawsze :*
    gratuluję zobaczenia go live .

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo to jest niezwykła przyjaźń :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)